Wednesday, April 28, 2010

Komplot jahat


  • Korang sedar tak? Evertyme kita on PC atau Laptop untuk membuat kerja, kita akan secara tak sengaja melencong ke sebuah lawan web interasi yang hip masa kini, Facebook namanya.
  • Benda ni bukan sahaja terjadi kepada aq, malah aq percaya kepad mereka2 yang beriman lemah dan mempunyai internet connection 24/7. Sebagai contih, sepatutnya sekarang aq buat kerja proofread tapi aq telah melayari website itu selama sejam. Lepas tu aq tulis log plak. Lagha btol.
  • Ini membuatkan aq tertanya2. Adakah Facebook ditubuhkan oleh Freemason.Golongan yahudi yang mempunyai niat jahat yang bersekongkol dengan syaitan seperti lusifer dan baphomet. Seperti yang kita semua tau banyak propaganda mengatakan Freemason ada di mana2 seperti di anugerah juara lagu, logo manchester united dan juga konsert fun fair.
  • Tiba2 aq rasa seram dan xberapa nak main Facebook buat sementara waktu.
Nota kaki: Freemason tu apa sebenarnya. Konpius aq!

7 comments:

Nazly Mahyunni said...

agreed,.totally not good for student like me..
sat g nak p exam bley dok gasak berblog n facebooking..
hihi..

CindeRina said...

agreed too!
sejam lagi exam tapi ngah FB melencong ke blog...hoho..

Amir Syafiq said...

dulu gua buat dissertation semenet.facebook lima menet.mmg la tak siap keja.

Mc Izzy said...

freemason abes~

l@dylily said...

agreed.. huhu..apatah lagi games yang berlambak.. mmg susah nak tinggal.. balik kampung pon sanggup angkut pc ngn broadband semata kerana fesbuk-- like u've said.. LAGHA

wa said...

betul.betui .betul.sangat merosakkan pemikiran.

Munky itu Hanjeng said...

alaaa takpa...suma bergantung kepada iman masing2..kalo men facebook tapi amal ibadat cukup,insyaAllah dijanjikan pahala kepada mereka yang taat kepada perintah Allah SWT..neh kalo tak men FB pon dok buang anak,apa ciiiiiiii...

Followers

Powered By Blogger