Wednesday, July 15, 2009

Izzat 2

  • Hari ni aq bangun awal.dalam pukul 625 macam tu. Kepala rasa berat je.Ini semua disebabkan semalam tido pukul 130. Tulah.sapa suruh layan baca blog orang.Bukannya diorang baca blog aq balik.haha.
  • Lepas mandi, pakai kemeja terbaik hari rabu, sikat rambut ala kadar, sembur perfume Tommy Hilfiger, aq pon terus memecut ke Bangi. Sejuk pagi tadi.Baru lepas hujan.Nak layan lap pon cuak sebab jalan licin.
  • Dalam 730 sampai KPTM. aq mmg boleh dapat anugerah pekerja terawal kalo hari2 macam ni. Aq berazam untuk terus konsisten.Mana a tau ada rezeki naik pangkat jadi timbalan pengarah cepat sket.
  • Hari ni ada dua kelas pagi.Aq mengatuk giler.Pastu sakit perot pulak.Ah! Demmit! macam2.Tapi sebab aq pensyarah yang gagah dan gigih, aq harungi juga perjalanan ke kelas dengan harapan sakit perut dapat ditarik kembali.
  • Selepas mengajar sungguh2 selama dua jam, maka tamatlah pekerjaan aq sebagai pensyarah hari ni.Petang boleh tido.
  • Aq kalo tak de kelas memang duduk bilik je.Tak pon ajak Kepah gi bilk Ira buat2 lawak.
  • Pensyarah kena pandai lawak.kalo tak student tak suka.tak sempoi kata mereka. Aq ada a juga melawak2 dalam kelas.setakat ni menjadi lagi.
  • Sampai sini sajalah entri kali ini.Ngantok plak.roomate dah kuar ada kelas.Apalagi bantai tido la!

2 comments:

oshin da vinnci said...

hehehehe..
tdoo tas meja ke bwh meja nie...

ganas betol ini pensyarah...

btw u r rock babe!!!

M.Z. Hadi Kamardin said...

jahanam la ko ade bilik... aku duk kat cubicle buruk je weh, pc pun guna window 97 lg... hahaha... macem harem... smk 24(2) lg bez a...

Followers