Monday, August 2, 2010

Impian

  • Sekarang gua dah jadi pekerja kontrak je. Memang mantap. Pergi kelas, abes terus cabut. Tiada lagi paper work. Tiada lagi kepeningan kepala.
  • Saat2 macam ni gua terpikir apa benda besh yang boleh di buat. Aq nak buat something yang sedap dan rasa macam brader2. Of course la. Umur dah tua. Sampai bila lagi nak perangai macam budak2. Sudah2 lah tu pakai Supra sama jeans kuiksilver. Haha.
  • Tengah2 merayau kat blog orang tetiba gua terkesima dengan satu benda. Gua dah jumpa satu benda yang sedap. Gua nak jadi penulis independent. Gua rasa benda2 ni memang sedap dan perlu di ceburi.
  • Memang kurang glamer dan kamera dalam bidang ini. Takkan ada awek2 yang mengejar dari belakang. Gua redha. Umur dah meningkat. Gua dah tak mau hidup macam Zek efron. My life is not high school musical.
  • HAti dah berdebar2. Tangan dah di kepal. Gua azam mau menulis dengan mantap.Mulai dengan blog ini.
  • Tapi..............gua tak pandai menulis. Ni yang tak sedap ni!!

No comments:

Followers

Powered By Blogger