Tuesday, June 2, 2009

Ranjau

  • Dulu masa tahun2 2007 macam tu ramai anak muda suka main band.Fenomena btol.
  • Aq pon suka main band juge. Kami kumpulkan semua budak2 yang boleh main pastu kami buat RANJAU BAND X. Nama je dah nampak ganas.
  • Memang xsedap kami main masa mula2.Akak studio kat PAS tu pon muka nak mengamuk je pas kitorg abes jamming. Musti ingat kami tgh pecahkan barang2 studio dia.
  • Aq akui, memang susah nak main dalam band. Kalo setakat main gitar kapok sorang2 layan syahdu suma orang pon boleh.Tapi ini jamming dengan peralatan elektrik.Jauh bezanya.
  • Semalam aq jamming lagi dengan RANJAU.Walaupun main band dah tak fenomena sangat aq tetap suka main band. Seronot. Bleh bingitkan telinga.
  • Apa tujuan aq tulis entry ni?
  • Er.......

2 comments:

PeaRLaLa said...

bermula dari sedikit, lama2 jadi lah gunung ganang! saya percaya RANJAU ni boleyh pegi jaoh...hee~

Amir Syafiq said...

yeah memang boleh pergi jauh:p

Followers