Friday, October 15, 2010

Gosip

  • Ya dik non sekalin. Kembali bersama Abang billy dalam ruang gosip kelas masa kini.
  • Entry kali ini Abang Billy ada berita2 hangat. Blog2 artis dan gosip lain mana ada berita2 hangat macam ni. Semua Bang Billy tapau.
  • Memula sekali gosip perhubungan. Semenjak dua ni ramai kawan2 Bang Billy bercouple2. Ini menunjukkan hormon testosteron mereka sudah membuak2. Ada yang sudah dijangka, ada juga diluar jangkaan. Kawan2 Bang Billy ni memang macam tingkap kereta proton. Unpredictable.Pape pun Tahniah Bang Billy ucapkan.Bagus la kalau begitu.
  • Di samping gosip hubungan ada juga gosip skendel. Benda ni sulit tapi Bang Billy dapat bau. Ingat, ni Bang Billy, segala gosip akan sampai. Skendel mendel ni benda lapuk. Bang Billy pun malas nak layan sangat. Tapi informer Bang Billy membuak2 suruh tulis. So Bang Billy selitkan sikit la. Pesanan Bang Billy, benda sedap memang besh, tapi kalo dah kena baru tau sedap ke tak. Oh my gucci!
  • Gosip ketiga ialah gosip biasiswa. Bang Billy dapat tau ada jejaka ni bakal mendapat biasiswa. Setelah penat isi borang, medical check up 6 kali, berurusan dengan kerani yang tak berapa laju, akhirnya biasiswa beliau hampir di perolehi. Bang Billy berharap agar jejaka biasiswa dapat menghubungi Bang Billy bagi proses makan dan bayar di Bagan Lalang.
  • Junior Bang Billy di universiti Bumiputera juga dengarnya ramai yang sudah hampir gila menyiapkan tugasan terakhir. Oh my LV. Sabar dek non. Benda simple, jgn buat terok. Bang Billy ucapkan semoga maju jaya di masa depan.
  • Akhir sekali Bang Billy akan tinggalkan dek non sekalian dengan gambar pemenang peraduan filem 6 Salam terbitan Doktor kurus terkenal. Sekian.


2 comments:

Munky itu Hanjeng said...

woi woi..apa neh?apa guna gamba gua neh..
bayar2 royalti guna duit tpm ahhh woi..
woi woi..

mselee said...

HAHAHHAHHAHAHA. bungux la uolsssssssssssssssssssss!

Followers

Powered By Blogger