Wednesday, February 25, 2009

There he goes, there she goes

Untuk entry kali ni aq akan guna kan kata ganti nama GUA utk nampak brutal....

  • Bulan 2 orang cakap bulan romantik. Gua xsetuju. Bulan Februari 2009 ialah bulan emosional.
  • Pertama sekali gua kehilangan sesuatu yang penting dlm hidup. Apa? Biarlah rahsia. Sentap beb. Jiwa Lamb of God pun bisa menangis teresak2.
  • Kemudian di malam so called hari kekasih kaki gua disepak oleh gergasi bangsat di gelanggang futsal. Gua suspek ni akibat cemburu buta sebab gua hebat sgt gelecek bola.
  • Dekat 2 minggu gua xbersukan. Bak kata kawan wanita (diorg suma dah tua. xseswai panggil gadis lagi.haha) 'menternak lemak".
  • Selepas itu seorg my hommies Ebox telah melepaskan diri beliau ke UK utk menyambung pelajaran.
  • Mmg terasa a dia xde. Beliau bukan setakat hommies malah ahli vokal, teman gig, kutu rayau, komplot gua.
  • Secara rumusnya, bulan Februari ialah bulan pengubah hidup gua. Dari seorg periang gua menjadi seorg yang agak ortodox. Asik termenung memikirkan nasib.
  • So long everyone. Kamu punya hidup mengesankan hidup gua. Terima Kasih

4 comments:

epifah said...

siapa jiwa lamb of god oh.jiwa cattle decapitation aku ni meronta2 kesedihan.wuuu.dem.

Ne3L said...

erm~ sy stju ngn kamu..
bln feb 09=bln emO~
huhu byk kisah mnyentuh jiwa..
kamu namO shedey2 yew..
i'm owez ere 4u.. ;)
mwah..lebiu~

Hadi Kamardin said...

sayang... u jgn sedih2... nnt i uruk kaki u yg cedera itu hingga ke paras peha... up sikit pun i sanggup...

siti nur said...

wow wow wow..izat izat...

Followers

Powered By Blogger