Monday, November 29, 2010

My blog


Walaupun kurang dari sepuluh visitor sehari, blog aq still bernilai 4k. Amacam? Kacak tak?

Thursday, November 25, 2010

Wednesday, November 24, 2010


Senyum itu sedekah. Sebab ti aq senyum je sekarang ni. haha~

Tuesday, November 23, 2010

Hijau

  • Masa kecil2 aq dipaksa menulis biodata dalam buku kawan2. Terpaksa ok.
  • Dalam biodata tu ada macam2 kolum. Makanan kegemaran, minuman feveret, ucapan, saiz pinggang dan banyak lagi.
  • Ada juga kolum warna kegemaran. Untuk ini jawapan aq sama sahaja iaitu HIJAU.
  • Ya tuan2 puan. Hijau merupakan warna kegemaran ku sejak dulu.
  • Bila usia menginjak remaja, aq mengenali Greenday. Lagi bertambah suka aq kat warna hijau. Pantang orang tanya, laju je aq jawab.
  • Tapi semenjak dua ni, aq dah tak berapa suka sangat hijau. Nampak je rasa nak marah.
  • Rasa macam nak sepak cina kedai sebelah. Rasa macam nak bakar kedai nasi mahal kat simpang sana. Marah betul aq.
  • Sikit-sikit lain putus. Sikit-sikit mintak bayar bil. Sikit-sikit no coverage.
  • Bodoh punya hijau.
P/s- tgh menimbangkan warna kuning dan biru. Mungkin juga merah

Monday, November 22, 2010

Otai



Kalau lu orang punk, dengar ni!

Tsunami

  • Zaman sekarang memang banyak bencana.

  • Di Indonesia Gunung Merapi meletus. Ramai yang terkorban dan terpaksa berpindah.

  • Di Haiti taufan melanda. Ramai rakyat Haiti kena penyakit tibi. Ramai juga yang mati.

  • Di Malaysia Tsunami melanda sehingga ramai yang menangis tanpa kata, seram tanpa dialog, insasf tanpa sejadah dan terpaksa dipapah keluar panggung.
  • Terukkan?

Friday, November 19, 2010

Arena


  • Sebelum saya mengulas saya mahu bertanya kepada penonton. Bagaimana dengan hari raya anda? Bagus? Bagus...

  • Pasukan ... boleh score kalau ada bola mati. Tapi jangan bagi ........... ambil. Dia sudah tiga kali sepak. Tapi tak jadi.

  • Ha! kan saya dah cakap. Jangan main bola tinggi.

  • Ratu skuasy kita mendahului set pertama. Beliau pernah kalah bertemu dengan musuh sama. Harapnya tidak kalah lagi. Oh, kita kembali kepada game takraw yang sedang ditayang.

  • Mereka belum kenal lagi pasangan bergu kita. Oh itu dia! Sudah kena smash dengan China!

Astro Arena ada masalah dengan pengulas sukan. Tolong la cari yang sedap sikit nak didengar. Nasib baik ada Edleen yang sejuk mata memandang

Thursday, November 11, 2010

Art




Sebab malas menulis, sila tonton gambar-gambar art.

Wednesday, November 3, 2010

el scorcho


Lagu yang sesuai untuk mereka yang sedang terjatuh cinta ;)

Monday, November 1, 2010

Old days


  • Do you know those Koh Kae nuts? The one in the aluminium can and it comes in different flavors.
  • I love them very much. People said that the nuts contain addictive ingredients that make you want to have it more and more. No wonder I can finish one can in a matter of minutes.
  • But its not about the Koh Kae nuts that I want to write about. Its about the can. When I was young, I used that can to keep save my money. To be precise i kept all my money there for the sake of buying Playstation 2.
  • Yeah. It was my dream to have a PS2. That was the most wicked gadget back then. With games such as Smackdown, PES and Metal gear solid, only those who were deaf,blind and dumb wouldnt want that console.
  • Since it was so cool, i determined to save up my money no matter what it takes. Once I even skipped my lunch for 4 straight days just to make sure i save up Rm5 per day.
  • To keep my spirit high, I decorated the Koh kae can with PS2 drawings and pictures. It was so awesome but unfortunately i dont have any picture of the can.
  • My dream never came true. I only managed to save RM120, which was extremely not enough to buy a PS2. The only reason that i failed to do so is that i lost my interest of PS2 as times went by.
  • Now, everytime I see the Koh kae nuts, I will remember those days where I have a sweet little dream and I worked hard to achieved it.
  • Done with writing. Its Koh Kae Time. ;)

Followers