Tuesday, November 23, 2010

Hijau

  • Masa kecil2 aq dipaksa menulis biodata dalam buku kawan2. Terpaksa ok.
  • Dalam biodata tu ada macam2 kolum. Makanan kegemaran, minuman feveret, ucapan, saiz pinggang dan banyak lagi.
  • Ada juga kolum warna kegemaran. Untuk ini jawapan aq sama sahaja iaitu HIJAU.
  • Ya tuan2 puan. Hijau merupakan warna kegemaran ku sejak dulu.
  • Bila usia menginjak remaja, aq mengenali Greenday. Lagi bertambah suka aq kat warna hijau. Pantang orang tanya, laju je aq jawab.
  • Tapi semenjak dua ni, aq dah tak berapa suka sangat hijau. Nampak je rasa nak marah.
  • Rasa macam nak sepak cina kedai sebelah. Rasa macam nak bakar kedai nasi mahal kat simpang sana. Marah betul aq.
  • Sikit-sikit lain putus. Sikit-sikit mintak bayar bil. Sikit-sikit no coverage.
  • Bodoh punya hijau.
P/s- tgh menimbangkan warna kuning dan biru. Mungkin juga merah

2 comments:

adibah said...

hijau ape? merah ngn hijau tak same kompeni ke?

Mc Izzy said...

merah = kompeni yang ada Jason Lo

Followers