Wednesday, October 21, 2009

D.A.H.S.Y.A.T

Umum mengetahui bulan2 selepas puasa amatlah azab bagi mereka yang tidak mengenal erti kira2. Azab itu terasa hingga menusuk ruang kalbu yang menipiskan lapisan iman dan kesabaran yang sedia nipis.

Di saat ini juga para manusia akan mula berangan dan berimaginasi. Wild dream kata orang putih. Kami di tempat kerja bangi juga tak terkecuali bermimpi liar. Mimpi liar kami lebih terjerumus kepada perkara2 yang ingin dibuat selepas gaji masuk. Berikut adalah petikan kata2 yang aq sering dengar hari2:

  • "Aq kalo gaji dah masuk aq dah tak lepak dengan korang. Aq lepak degan anak2 datuk je." -Abang kacak

  • "Kalo gaji masuk esok aq mintak MC seminggu terus. Aq nak lepak genting seminggu. Apa barang datang kerja: - Jejaka miskin

  • Aq kalo gaji masuk aq shoot terus gi Ikea. Aq nak order meatball dia. 2 set tau. Satu aq nak baling kat orang beratur belakang aq. Baru dia tau betapa kayanya aq. Satu lagi aq makan la." - Pemuda Utara

  • "Gua kalo gaji masuk, awek call aq mintak clash terus". - Fernando Beach Ball

  • "Kalo gaji masuk aq tak pandang dah Kak Ani (pengusaha kantin)" - Orang lapar

  • "Bagan lalang layan seafood. Kemudia terus layan shisha kat 15. Sambung plak karaoke 3 jam. Pastu layan Chicken McDeluxe set besar!!" - The three Amigos
Keji kan?

2 comments:

oshin da vinnci said...

i lau gaji masukk..i nk simpan dalam tabung gajah i...heheheh

:P...wekss!!
jum pizza...sunway lagoon ke...hahahah

theroyalcrapster said...

bwahahaha. kelaka siot. gilak ah. yg fernando tu xleh belah. hahahah

Followers