Thursday, October 29, 2009

Impian (bukan cerita sunsilk)

Bahagia itu subjektif. Terpulang kepada setiap individu untuk menilainya. Ada mengatakan ada duit, bahagia. Ada pula kata ada keluarga, bahagia. Bermacam2 kata boleh membuahkan bahagia. JAdi rumusnya bahagia itu ada dimana2. Di sini aq kumpulkan beberapa definisi bahagia seperti yang dikatakan oleh orang2 disekeliling ku.

  • Makan biskut peanut butter cecah air susu cokelat HL. Memang heaven! - senior TESL.

  • Kalo hari2 dapat makan kentang goreng kan besh. - budak bawah umur.

  • "Saya ada impian". "Apa?" "Saya nak travel". "Jauh ke?". "Jauh juga". "Wow.....mau pegi mana? Hong Kong ke? Taiwan ke?" "Bukan..saya mau pegi itu Sungai Wang." -bekas rakan sekolah.

  • Gua teringin nak belasah Fender Telecaster kaler itam tu. Campur plak cabinet amp marshall. Lengkap hidup aq!! - bekas pekerja kedai buku.

  • Pergh....BMW 5 series. Kalo dapat gua lenjan 190 kat highway guthrie. - Kawan kereta

  • Balik ni kalo dapat pekena roti canai dengan teh ais mantap!! - Pengajar kontrak.

  • Dah abes buat AE. Bahagianya!! - TESL

  • Alangkah beshnya kalo dapat tatap muka awak sekali lagi. - Man karat

1 comment:

oshin da vinnci said...

hehehe...

yg nk g hongkong,taiwain tue...
mcm i der jer ms situasi tu berlaku...

comel kann itu org....kakakakakka

Followers