Sunday, May 31, 2009

Saya suka berjalan

  • Saya selalu teruja tgk tempat yang banyak lampu dan cantik.
  • Sebagai contoh semalam saya lepak Salak South dgn kawan2. TEmpat tu agak baruu dan banyak lampu.
  • First time datang terus jatuh cinta. "Stylo milo tempat ni" kata diriku dalam hati.
  • Terus saya berazam nak tinggal kat sana.Ada banyak apartment yang stylo2.
  • Dah berangan duduk bujang sorang2.Rumah apartment yang dihiasi barang2 Ikea.Musti jiran2 tengok jeles je.
  • Tapi....
  • Duit gaji agak tak cukup nak buat semua tu.Wahaha..benci btol realiti.Membunuh fantasiku.
  • Takpelah.Lagi 10 tahun, aq dah berjaya, dah kaya, aq akan capai impian tu.
  • Cuma yang bezanya, time tu aq dah tua a.
  • Ah! Tua pon tua la.Janji rumah lawa.
  • Haha

4 comments:

didiey ;) said...

waaahh..impian

awak kne manyakkan tido.tido mambantu kite bermimpi.
uyehh!!

*sengal..hehe

go.go.u can do it!!

W. Suhailaliza binti W. M. Hussin said...

besnye...
saya pun berimpian begitu!
tapi keje takde lagi tp.

la la la...

Amir Syafiq said...

eh cakap nk lepak damansara sana.hehe.

PeaRLaLa said...

eh, abis tu Bukit Jelutung? ;)

Followers