Monday, September 27, 2010

Free gear

Rajah A

Kepah ajak aq beli basikal tanpa gear atau nama funkynya Fixies. Entah kenapa aq tak berapa keen sangat nak beli benda tu. Maybe sebab kecik2 dulu dah puas mengayuh. Dah besar nak kayuh lain plak. Tapi kalo duit masuk ribu2 apaadahal beli benda ni. Sesekali kayuh kasi badan sehat. Takde hal la. Kalo aq beli fixies aq nak buat skill ni (rujuk Rajah A) untuk memikat hai awek.2 Nama skill ni Wikang sampai kangkang.

Sekian.

3 comments:

Azzam?? said...

jadi belikah? bilakah?? =D

Munky itu Hanjeng said...

tu la azam..aku dok ajak dia,dia tamau..dasar gemok dan malas mmg mcm tu..haishhh..

Azzam?? said...

bwahahahaha... jom... aku beli yg murah2 tu lah... yg 400 tu =D

Followers