Thursday, April 10, 2008

Apa yang saya takde

ini bukan blog menagih simpati. Jauh sekali blog utk merendah diri. Saja suka- suka menilai diri. Boleh perbaiki kemudian hari. terimalah...

Apa yang saya takde:
  1. Saya takde wajah yang kacak seperti Brandon Boyd mahupun Rosyam Nor.
  2. Saya tak punya wang yang banyak untuk dibazirkan.
  3. Saya tak punya kereta untuk bawak orang jalan2 makan angin.
  4. Saya tak punya laptop (xminat pown)
  5. Saya tidak punya bakat yang mendalam dalam apa jua bidang sekalipon
  6. Saya takde rumah yang dihiasi furniture dari IKEA mahupun Courts.
  7. Saya takde jam tangan mewah sebagai lambang status kekayaan saya

Walaupon saya takde banyak perkara, saya syukur dgn apa yang saya ada. Ucap alhamdulillah sebab bila2 masa je Allah bleh tarik balik apa yang kita ada. Kerja keras untuk dapat apa yang kita takde. Nanti2 ada la. sekian.....

3 comments:

Amir S. said...

brandon boyd kacak tp dia cepat berpeluh kat negara beriklim tropika.

nazmir kewl said...

aper barang xder laptop...
zaman skrg dh maju...
kene on9 slalu n kene travel....
aper lg,ranjau arr laptop sebijik....
hahaha

Ne3L said...

u ade apew yg ta sume owg ade izzy..
;) hati yg baik..muax!
dwet blei d cri..

Followers

Powered By Blogger